lørdag 7. august 2010

Internett på flyet :-D

Hei!
Da hadde jeg byttet blogg. Håper det er lettere med bilder osv på blogspot enn på blogg.
I skrivende sitter jeg mange tusen meter over en eller annen plass i USA. Sitter altså på flyet til Utah. Om ca 3 timer møtes jeg vertsfamilien min!! Sinnsykt nervøs.


Christopher Birt aka guiden vår! Dritfet kar!!
Broadway!!

meg og hanna første dagen

Da jeg skulle dra fra Tromsø kom Toneli, Tiril, Maria, Kk, Nora og Stine og sa hadet til meg. Sinnsykt koselig gjort! Kommer til å savne alle dere helt sinnsykt mye.
<3<3<3
<3<3 MAMMA var verst å si hadet til av alle <3<3

Det var alt for nå, begynner ikke på skolen før den 18. august så rekker vel å blogge litt den førstkommende uken. (Må bare gidde)

Da snakkes vi etter jeg har møtt og flyttet inn hos min vertsfamilie.

ØNSK MEG LYKKE TIL DA!!

1 kommentar:

  1. FET at det va internett på flyet!
    LYKKE TIL VERDENSBESTE GURI <3 æ e 100% sikker på at du kommer til å få det HELT f-a-n-t-a-s-t-i-s-k!

    SvarSlett