mandag 9. august 2010

Last days

Heihei!
Nå sitter jeg på rommet mitt hjemme i Logan. Skal snart på skolen for å registere meg for forskjellige fag.Legger snart ut bilder herfra. Siden jeg kom hit Lørdag kveld har det skjedd myee. I går morrest var jeg i kirken i TRE timer og slik kommer det antagelig til å være resten av året også. Etter kirken chilla jeg bare med Lisa, Pia og Ina før vi dro til noen familievenner i Kaysville. Det tok ca en time å kjøre dit og jeg satt i den ene convertiblen til familien. (de har 10 biler). Skal fortelle mye mer om livet her i Logan senere denne uken, men akkurat nå slenger jeg med noen bilder fra NY, enjoy!


Toras første karameliserte eple!
halla!
elisabeth måtte ordne neglene mine for jeg klarte det ikke selv..
<3>


Hannas første smak! sorry for at bilde er feil vei..

Det var det siste vi gjorde i new jersey/new york. Så var vi 6 stk som skulle reise ca samtidig og vi skulle henge på flyplassen i et noen timer ilag.
men så bare neida så heldig som jeg er hadde jeg Terminal B, mens de andre hadde terminal A.... bummer.
Så da var det hadebra Tora <3


også fikk jeg sitte å studere actionen på flyplassen i tre og en halv time for meg selv.

spennende!

men nå roper v-mamma på meg. School next!! Gleder meg faktisk til å starte :-D
snakkes!

2 kommentarer:

  1. 10 bila??? good to hear du e vel framme - glede mæ til neste post. church sounds nice - det veie vel opp for manglende religionstima så langt i livet;)

    SvarSlett
  2. Fint du får studert kordan d virkeli jobbes på en flyplass ;) har sjøl tilbrakt nesten et helt døgn på Gatwick og Gardemoen på et par daga.. så I KNOW THE FEELING <3
    kos dæ videre puuus ;*

    SvarSlett