fredag 13. august 2010

Update

Hei igjen!

Da har jeg snart vært en uke her i Logan og ting har gått greit.
Humøret mitt svinger mye og det er rart å tenke på at det forsatt er ca. 10 måneder til jeg får se mamma igjen.. MEN
ting går framover. Jeg skal på fotballtrening på mandag, tirsdag og onsdag også skal trenerne bestemme om jeg er god nok til å komme på laget. Krysser fingrene for at jeg får komme på laget, det vil gjøre alt mye bedre.
De siste dagene har jeg trent, slumma med Ina (en tysk jente som skal være her i to måneder) og Anna, vært på skolen og ordnet MASSE papirer og malt for sjefen til Anna.
Jeg får tlf på mandag så det gleder jeg meg til, selv om jeg ikke har noen å melde/ringe med.. Tror ikke jeg kommer til å ringe så mye her borte da.. sinnsykt teite regler. Det koster for å motta samtale også? wtf......


John (en kompis i guess) jobber på Spoon Me! sykt søt, men KJEMPEkald kafe hvor de serverer <3frozen yoghurt <3

en brøkdel av sportsarenaen på skolen
I Logan har vi tydeligvis vampyrer, why else would we have true blood? (SYKT FET)
Meg og the school grizzlie. Goo grizzlies! (Apparentely)

Forresten har valgt fag, første semester ser slik ut:
1. Sports Lit
2. Psychology
3. Pre-Calculus A
4. Jewelry 1
5. Biology A
6. Economics
7. German

That's it for now, begynner forresten på skolen på onsdag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar